Szef Zespołu: HO Paweł Piech
Nasz zespół dzieli się na kilka istotnych grup. Każdy z poniższych obszarów jest odpowiedzialny za kluczowe dla pracy zespołu kwestie takie jak: reportażowanie wydarzeń na poziomie hufca oraz jednostek, bieżące prowadzenie hufcowych social mediów (facebook, instagram, strona internetowa), opracowywanie grafik oraz materiałów promocyjnych.
Foto & Wideo:
Graphic Designer:
Social Media:
Współpracownicy zespołu: phm. Marta Marcinkowska
Materiały promocyjne dostępne są tutaj
Kierunki promocji mają nam pomóc w osiągnięciu celu jakim jest promowanie ZHP oraz Chorągwi Dolnośląskiej w społeczeństwie, a także inicjowanie działań mających na celu kształtowanie wizerunku, informowanie o działalności ZHP opinii publicznej oraz promowanie propozycji programowych ZHP. Odbiorcy i przekaz jaki chcemy, aby do nich dotarł.
1. Dzieci i młodzież:
bycie harcerzem nie należy się wstydzić (minimum), jest modne – na czasie być harcerzem (wariant optymalny) ZHP jest postrzegana jako organizacja ciekawa, warta zainteresowania, gdzie można się dobrze bawić, nauczyć się wielu pożytecznych umiejętności, stawić czoło wyzwaniom, młodzież ma przekonanie, że bycie harcerzem da im konkretne korzyści w życiu (unikalne umiejętności, szczególne jak na ich wiek doświadczenie).
2. Dorośli:
dorośli są pewni, że dzieci powierzone harcerstwu są bezpieczne, ZHP ma opinię organizacji pożytecznej – z praktycznym, współczesnym programem, oferta ZHP jest powszechnie dostępna – zarówno w sensie terytorialnym jak i ekonomicznym.
3. Partnerzy (urzędy, sponsorzy, inne organizacje):
ZHP jest solidna, uczciwa, rzetelna (harcerz jest na pewno uczciwy), ZHP jest profesjonalna, czyli profesjonalnie: zarządzana, prowadzi działalność wychowawczą, organizuje wypoczynek dzieci, przygotowuje i rozliczająca wnioski grantowe itd.
ZHP jest skuteczna w tym, co robi (za te same pieniądze zrobi więcej i lepiej niż inni).
4. Harcerki i harcerze, instruktorzy:
ZHP jest organizacją sprawną, pomocną i dobrze zarządzaną,
Organizacja posiada ciekawy i pożyteczny program, z którego warto korzystać, warto być instruktorem i zwiększać swoje umiejętności, interesy ZHP są dobrze reprezentowane.
Zespół Promocji i Komunikacji Hufca działa od bardzo niedawna, jednak w tym niewielkim okresie czasu wizerunek hufca nieco się zmienił. Teraz czas na nas samych! Ogłaszamy rekrutację do zespołu, sprawdź, czy Cię nie potrzebujemy.
Nasz zespół promocji i komunikacji działa prężnie, by móc pokazywać wspaniałe rzeczy, które robicie w swoich środowiskach i by pomagać Wam w ich organizacji. Jednak samo nic się nie robi, prawda? Szukamy nowych członków do zespołu na stanowiska:
Social media manager/redaktor mediów społecznościowych
Ogarniasz Facebooka – wiesz, jak poruszać się nie tylko po profilach znajomych, ale też fanpage’ach i chcesz pomóc prowadzić fp naszej chorągwi? Szukasz dla siebie pola do wędrowniczej lub instruktorskiej służby? Chcesz poznać tajniki e-marketingu? Dołącz do chorągwianego zespołu komunikacji i promocji!
Do Twoich zadań należeć będzie:
- redakcja postów na Facebooku,
- publikowanie na Instagramie: aktualności oraz Insta Story.
Copywriter/redaktor serwisu informacyjnego
Masz „lekkie pióro” i lubisz pisać? Interesujesz się dziennikarstwem? Szukasz dla siebie pola do wędrowniczej lub instruktorskiej służby? A może chcesz rozwinąć się w copywritingu i obsługi WordPressa? To wszystko czeka na Ciebie!
Do Twoich zadań należeć będzie:
- pisanie artykułów na podstawie dostarczonych informacji na stronę kp.zhp.pl,
- korekta otrzymanych tekstów.
Wymagania:
- ukończone 16 lat,
- doświadczenie w promocji (na poziomie szczepu czy drużyny).
A co w zamian?
Szkolenia w zakresie Promocji, możliwość zdobycia doświadczenia w codziennej pracy, jak również podczas wydarzeń.
.
Zgłoszenia:
.
Kontakt:
Tel.:
E-mail: pawel.piech@zhp.net.pl
Dołącz do prężnie rozwijającego się zespołu komunikacji i promocji! Dołącz do nas!